Planuojami mokymai:

Gegužės 24 d.
Birželio 5 d.
Liepos 10 d.
Rugpjūčio 7 d.
Rugsėjo 2 d.
Spalio 2 d.
Lapkričio 4 d.
Gruodžio 4 d.

Kaina: 2400€
Finansuojama užimtumo tarnybos

VISOS PASKAITOS GYVAI: paskaitos vyksta GYVAI - REALIU LAIKU SU LEKTORIUMI (+ soft skill ir AI paskaitų įrašai)

Mišrus mokymasis: mokykis ir iš namų ir iš klasės. Galimybė keisti formatą mokymų metu

Trukmė: 160 val., 4 savaitės – 20 užsiėmimų.

Laikas: 5 kartus per savaitę, po 8 valandas, 9.00-17.00 val.

Kurso kartojimas: galimybė metų bėgyje grįžti kartoti kursą NEMOKAMAI

Mokymai įmonėms: visos programos gali būti adaptuotos pagal jūsų poreikius

100% finansavimo galimybė dirbantiems ir nedirbantiems + stipendija iki 1392 €

15
.

WEB DIZAINAS IR FRONT-END PROGRAMAVIMO PAGRINDAI (NEDIRBANTIEMS) - 223002682

PASKAITOS VYKSTA GYVAI, realiu laiku SU LEKTORIUMI
Atrankos mokymams nėra
- gali mokytis visi!

Šie mokymai skirti tiek nesusidūrusiems su internetinių svetainių dizaino kūrimu ir norintiems įgyti pagrindines žinias, tiek truputį pažengusiems ir norintiems toliau gilintis į darbo su sk...aitmeniniais produktais principus, susipažinti su naujausiais rinkoje naudojamais įrankiais ir taikomomis praktikomis.

Daugiau...

Ko išmoksiu?
Susipažinsite su HTML puslapio struktūrą.

Susipažinsite su CSS dokumento struktūra.

Susipažinsite su į naudotoją orientuotais skaitmeninių sąsajų (user interface) dizaino kūrimo principais ir tikslais bei UX/UI dizainerio profesijos ypatumais.

Išmoksite dirbti Figma programa.

Susipažinsite su Adobe Photoshop ir Adobe Illustrator programomis ir kitais rinkoje naudojamais UI kūrimo įrankiais.

Ką gebėsiu po mokymų?

​​Po mokymų turėsite stiprius internetinių svetainių UI/UX dizaino kūrimo pagrindus.

Būsite susipažinę su UI dizaino projekto etapais.

Sugebėsite analizuoti ir identifikuoti geras ir blogas egzistuojančių internetinių svetainių praktikas.

Kas po mokymų?

Po šių mokymų, studentai kviečiami toliau nemokamai dalyvauti mokyklos mentorystės programoje: visą mėnesį, iškilus klausimams, tiek kreiptis į mokyklos lektorių, tiek naudotis mokyklos klasėmis savarankiškam mokymuisi.

Mūsų studentams, norintiems pradėti karjerą IT srityje, Karjeros centras padės praktikos ar darbo vietos paieškose, suteiks visą reikiamą informaciją apie darbo pokalbius, padės parengti stiprų ir patrauklų CV bei LinkedIn profilį, kurie išskirs Jus iš kitų kandidatų atrankos metu. Nuolat dalinamės darbo ir praktikos pasiūlymais bei konsultuojame visais su įsidarbinimu susijusiais klausimais. Darbo paieškų metu neliksite vieni, mūsų profesionali konsultantų ir mentorių komanda suteiks visapusišką pagalbą, siekiant Jūsų išsikelto tikslo – sėkmingai pradėti karjerą IT srityje.

Su Vilnius Coding School bendradarbiauja daugiau nei 250 įmonių – partnerių, kurios gali suteikti karjeros galimybes mūsų mokyklos absolventams. Net 85 proc. visų, baigusių mokyklą ir besikreipusių dėl darbo, sėkmingai įsidarbina.

Galimos darbo pozicijos po mokymų:

  • WEB designer (WEB dizaineris)
  • UX designer (UX dizaineris)
  • UI designer (UI dizaineris)
  • UX/UI designer (UX/UI dizaineris)
  • Product Designer (Produkto dizaineris)

Mokymų programa

  • Kursinio darbo – internetinės svetainės dizaino – temų pasirinkimas ir susipažinimas su skaitmeninių sąsajų dizaino projekto etapais.
  • Internetinių svetainių tipų (blogas, el. parduotuvė, corporate/verslo paslaugų, asmeninis puslapis, portfolio, produkto/nišinis puslapis ir kt.) ir jų paskirties apžvalga.
  • Į naudotoją orientuotas (user-centered) dizainas ir Design Thinking mąstymo kryptis.
  • UX naudotojo tyrimo metodai ir tyrimo įžvalgų sisteminimo metodai: naudotojo scenarijus, persona, naudotojo empatijos ir kelionės žemėlapiai. Naudotojo kelio svetainėje schema (Userflow)
  • Kokybinio naudotojų tyrimo atlikimas, naudotojų interviu klausimų konstravimas ir rezultatų analizė.

Praktinis darbas: pasirinkto svetainės tipo, naudotojo ir jo tikslų identifikavimas, naudotojo kelio žemėlapio ir userflow schemų kūrimas. Darbas su MIRO interaktyviąja lenta.

  • Informacijos architektūros principai ir komponentai. Organizavimo, pavadinimų, navigacinės ir paieškos sistemos. Svetainės žemėlapio (sitemap) kūrimas.
  • Prisitaikančiojo dizaino principai. Turinio vaizdavimas skirtingo dydžio ekranuose: adaptyvus (adaptive) ir prisitaikantis (responsive) metodai, tinklelio ir ekrano lūžio taškų (viewport breakpoints) taikymas. Mobiliųjų įrenginių naudotojo sąsajų ypatumai.
  • Struktūros eskizų (wireframes) kūrimas ir praktikos.
  • Įvadas į prekės ženklo stiliaus kūrimą. Prekės ženklo nuotaikos koliažo (moodboard) kūrimas. Logotipo eskizavimas ir sukūrimas.
  • Šriftų teorija ir tipografijos skalės kūrimo skaitmeninėms sąsajoms principai. Spalvų teorija ir paletės kūrimas.
  • Kompozicijos principai. Geštalto vizualinio suvokimo dėsniai ir jų pritaikymas kuriant skaitmeninių sąsajų dizainą.
  • Iliustracijų ir fotografijų kūrimas, naudojimas ir jų pritaikymas UI dizaino darbe.

Praktinis darbas: kuriamos svetainės informacijos architektūros analizavimas ir svetainės žemėlapių (sitemap) ir struktūros eskizų (wireframe) kūrimas; kuriamos svetainės logotipo ir ženklo stiliaus – šrifto, spalvų paletės, iliustracijų ir fotografijos – gairių sukūrimas. Darbas su Adobe XD/Figma programomis, pažintis su Adobe Illustrator ir Adobe Photoshop.

  • Dizaino sistemų apžvalga ir iššūkiai kuriant augančius skaitmeninius produktus. UI komponentų bibliotekos kūrimas ir UI komponentai: piktogramos, pasirinkimo valdikliai, mygtukai, meniu, kortelės, formos, filtrai ir kiti elementai.
  • Interaktyvūs UI komponentai ir jų būsenos. Mikrointerakcijos.
  • UI dizaino stilių ir tendencijų apžvalga, vizualinių priemonių pasirinkimas sprendžiant pasirinktos svetainės naudotojo problematiką.
  • UI dizaino failų perdavimo programuotojams praktikos ir įrankiai.
  • Susipažinimas su HTML/CSS dokumento struktūra ir sintakse, HTML failo skaitymas web naršyklėje.

Praktinis darbas: naudotojo sąsajos komponentų bibliotekos kūrimas. UI sudėtinio komponento (filtro, meniu, kortelės in pan.) būsenų animavimas Figma programoje; galutinio svetainės dizaino web ir mobiliosios versijų parengimas.

  • Projekto tobulinimas ir baigiamojo projekto pristatymas.

Praktinis (baigiamasis) darbas: Dizaino portfolio sukūrimas ir kursinio projekto proceso etapų grafinis pavaizdavimas portfolio įraše.

1. Bendravimo įgūdžiai

  • Aktyvus klausymasis
  • Efektyvi komunikacija
  • Bendravimas su sunkiais klientais
  • Ryšio kūrimas

2. Problemų sprendimo strategijos

  • Problemų analizavimas ir diagnostika
  • Sprendimų nustatymas
  • Gedimų šalinimo būdai
  • Pagrindinės problemos priežasties analizė
  • Naujausios problemų sprendimo technologijos
  • Kaip gauti atsiliepimus iš vadovų
  • Profesinis tobulėjimas

3. Laiko valdymas ir organizavimas

  • Užduočių prioritetų nustatymas
  • Darbo krūvio valdymas
  • Delegavimas ir bendradarbiavimas

4. Emocinis intelektas

  • Emocijų supratimas ir valdymas
  • Empatija ir užuojauta
  • Konfliktų sprendimas
  • Streso valdymas

5. Kaip išmokti daugiau ir greičiau bei mažiau
pamiršti

  •  5 minučių smegenų mankšta
  • Išvalykite savo „protinį rūką“ su šiais 5
    skaniais smegenų maisto produktais
  •  Išmokite galingą atminties techniką, kad
    niekada nepraleistumėte susitikimo
Vilnius Coding School SERTIFIKATAS
stiprus įrodymas, jog esi pasiruošęs karjerai IT!
sertifikatas

green tick Oficialus, Švietimo ir Mokslo registro patvirtintas sertifikatas

green tick Atpažįstamas stipriausių Lietuvos ir tarptautinių įmonių

green tick Įrodo, kad mokėtės pas geriausius savo srities specialistus

green tick Patikimas gautų įgūdžių įrodymas

green tick Skaidrią veiklą Lietuvoje vystančios įmonės išduotas sertifikatas

green tick Šis sertifikatas patvirtina, kad dalyvavote ne mažiau 95% kurso paskaitų realiu laiku su lektoriumi, atlikote ir apsigynėte baigiamąjį darbą

Kurso lektoriai

RINGAILĖ J.

Senior
Dirba „IT Solutions”
Dėsto UX/UI WEB dizainas
Registracija į šiuos mokymus