Skaitmeninės rinkodaros sritis yra viena labiausiai augančių ir turinčių daugiausiai galimybių. Tai skamba tikrai patraukliai, tačiau ar karjera šioje srityje yra perspektyvi? Apie tai plačiau pakalbėsime šiame įraše.
Kas yra karjera skaitmeninės rinkodaros srityje?
Skaitmeninė rinkodara yra panaši į įprastą rinkodarą, tačiau ji vyksta tik internete. Pavyzdžiui, tai gali būti produktų ir paslaugų pardavimas skaitmeniniais kanalais, tokiais kaip socialiniai tinklai, el. laiškai, iššokančios reklamos ir t. t.
Be to, kad skaitmenine rinkodara gali užsiimti įvairiais skaitmeniniais kanalais, tu gali rinktis, ir kokią poziciją norėsi užimti. Jei tavo karjera šioje srityje tik prasideda, greičiausiai tau bus patraukliausia asistento pozicija.
Ar norint dirbti skaitmeninės rinkodaros srityje reikia specialaus išsilavinimo?
Atsakymas yra vienas – tikrai ne. Nors išmokti šioje srityje reikia labai daug, tačiau pradines žinias gali lengvai gauti kursuose. Taip pat pradėjus karjerą šioje srityje, daugiausiai išmoksi praktikos metu, iš savo mentoriaus ar vadovo. Žinoma, jei tu turi rinkodaros srities išsilavinimą, šios žinios be abejo tau prasvers ir taps privalumu ieškant darbo.
Ar karjera skaitmeninės rinkodaros srityje yra lanksti?
Žinoma! Tai viena sričių, kur yra daug galimybių dirbti savo grafiku ar iš norimos vietos. Taip pat tu gali dirbti savarankiškai, visai nebūtina įsipareigoti įmonei. Tačiau norint stabilumo ir pastovumo, gali darbintis ir įmonėje. Daugelis didžiųjų įmonių ieško tokių specialistų ir pastaruoju metu jų tikrai trūksta.
Didžiulis skaitmeninės rinkodaros specialistų poreikis
Turbūt puikiai žinai, kokią galią šiais laikais turi informacija socialiniuose tinkluose. Kaip vienas postas gali išgarsinti niekam nežinomą produktą. Didžiosios kompanijos tai mato ir supranta, todėl jiems ypač svarbu turėti gerus skaitmeninės rinkodaros specialistus, kurie galėtų greitai išpopuliarinti naujus ar mažiau perkamus produktus.
Leisk atsiskkūrybingumuileisti savo
Dirbant skaitmeninės rinkodaros srityje darbuotojai paprastai turi labai didelę laisvę, palyginus su kitom panašiom karjerom. Jeigu tavo galvoje tiesiog verda šimtai idėjų, kaip galėtum pareklamuoti ar pristatyti vieną ar kitą dalyką, be abejonės, tau reikia išbandyti karjerą skaitmeninės rinkodaros srityje, nes čia turėsi visas galimybes tas idėjas įgyvendinti.
Viską apibendrinant norisi pasakyti, kad karjera skaitmeninės rinkodaros srityje yra proga dirbti darbą, kurį tiesiog dievini, o kai dirbi tokį darbą, sekasi daug geriau ir apskritai jautiesi laimingesnis!
Trūksta skaitmeninės rinkodaros žinių? Mūsų 6-ių savaičių programavimo ir IT projektų valdymo pagrindų mokymuose dėstome apie šią ypatingą sritį! Daugiau apie mokymus rasite ČIA